Sarah Jaeger

Sarah Jaeger Nezařazeno

https://4everstatic.com/obrazky/674xX/kreslene/rucne-kreslene/kreslena-zena,-tvar-144867.jpg

  • Kolej: Zařazení proběhne na začátku školního roku
  • Bydliště: Jsem němka, ale z určitých důvodů jsme se přestěhovali do Irska.
  • Vzhled: Moje oči jsou zelené. Mám světle hnědé vlasy, které si každý rok zkracuji na mikádo. Nechodím namalovaná, chci, aby všichni viděli mou vnitřní stránku.
  • Povaha: O Sarah se dá s jistotou říct, že je plachá a inteligentní. Teprve až si vytoří pravé přátele, můžou o ní říct, že je přátelská, ale jinak o ní lidé žíkají, že je nespolečenská.
  • Rodina: Jsem němka. Když mi bylo pět, tak jsem se s mámou odstěhovala do Irska za jejím přítelem.
  • Historie:Měla jsem těžké dětství. Měla jsem jen jednu kamarádku, ostatní se mi smáli, protože jsem mělaněmecký přízvuk.