Nessie Clarková

Nessie Clarková Nezařazeno

  • Kolej: Zařazení proběhne na začátku školního roku
  • Bydliště: Green Street 55, Británie
  • Vzhled: Jsem holka. Nejsem na svůj věk ani moc malá ani moc velká, jsem prostě akorát. Mám hnědé oči a nosím brýle. Moje hodně dlouhé hnědé vlasy mám většinou vyčesané do culíku, ale jinak je nosím rozuštěné. Nejsem tlustá. Nejsm ani anorektička. V létě se ráda opaluji, mé opálení mi vydrží dlouho.
  • Povaha: Jsem klidná, puntičkářská a mám fotografickou paměť. Snažím se bavit se všemi stejně, ale někdy je to potíž. Miluji vodu a ještě více miluji potápění a vůbec vše co je spojeno s vodou. Jsem upřímná. Někdy jsem i hodně škodolibá. Když mě někdo naštve, tak jsem i hodne zlá. Ale to se stává jen vyjimečně. Jsem intligentní a nenechám se ničí zastrašit.
  • Historie: Žili jsme v České republice, ale nedávno jsme se přestěhovali do Británie. V ČR jsem chodila na základní školu a chodila jsem do matematické třídy, jezdila na olympiády. Mé dětství bylo složité, ale užila jsem si ho.
  • Rodina: Moji rodiče jsou čistokrevní kouzelníci. Ja jsem také čistokrevná čarodějka. Moje rodina je hodně rozrostlá. Začínající v Americe a končící v Japonsku. Z toho vyplívá, že moje rodina je rozpýlená po celém světě. Mezi nimi jsou i hodně známí kouzelníci.